søndag 27. september 2015

Ukens foto: Refleksjoner

Denne uken var temaet refleksjoner, og da tenkte jeg at det hadde vært passende med et bilde av vann, der trær blir reflektert i det. Jeg tok en tur til et vann i nærheten av der jeg bor, og tok noen bilder med mobilen min. Bildene er tatt med iPhone 6 og redigert i Photoshop. 


På dette bildet har jeg brukt "Brightness/Contrast" for å få frem kontraster på bildet. "Exposure" har jeg brukt for å få ting tydeligere fram på bildet. Til slutt brukte jeg "Curves" for å få bedre lys i bildet.


Her har jeg brukt "Auto Contrast" for å få kontraster og "Auto Tone" for å få frem mørkere og lysere områder. Jeg har også brukt "Curves" på dette bildet.


Jeg ville prøve å gjøre bildet svart-hvitt, og brukte da "Vibrance". I tillegg brukte jeg "Auto Contrast" og "Curves".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar